تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759798
شناسه : 3759798
تاریخ :
۳۵۰ موکب در محدوده ری میزبان جاماندگان حسینی در پایتخت اقتصاد ایران: ری- فرماندار ویژه ری از خدمات رسانی ۳۵۰ موکب در محدوده این شهرستان به جاماندگان اربعین حسینی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه حضور در مراسم جاماندگان اربعین در جنوب پایتخت گفت: مراسم جاماندگان اربعین در جنوب تهران با شور و شعور فراوان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ادارات ری با آمادگی کامل در کنار موکب‌های مردمی در خدمت رسانی به جاماندگان حضور فعال دارند، گفت: امروز ری میزبان مردم عزیز و عزادارن اربعین حسینی است و ۱۲ کمیته در ستاد اربعین ری تشکیل شده است.

فرماندار ویژه ری به دستورات و تدابیر صادر شده از سوی استاندار تهران و مصوبات شورای تأمین اشاره کرد و گفت: در کمیته حمل ونقل و ترافیک یکهزار اتوبوس برای انتقال زائرین در نظر گرفته شده است و نگرانی برای حمل و نقل زائران وجود ندارد.

وی از هماهنگی کمیته بهداشت و سلامت ستاد اربعین ری با بیمارستان‌های هفت تیر، دارالشفا، فیروزآبادی و صدیقه زهرا خبر داد و گفت: این بیمارستان‌ها از صبح امروز به صورت فعال به جاماندگان اربعین خدمت رسانی انجام می‌کنند.

معاون استاندار تهران گفت: ۳۵۰ موکب وظیفه پذیرایی از جاماندگان اربعین در محدوده ری را بر عهده دارند.