تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3759659
شناسه : 3759659
تاریخ :
اشغالگران درباره خنثی کردن حمله دروغ می گویند/ هدف محقق شد اقتصاد ایران: منابع آگاه به المیادین اعلام کردند که آنچه اشغالگران تاکنون درباره خنثی کردن عملیات حزب الله ادعا می کنند دروغ نظامی و ادعای رسانه ای و اقدامی گمراه کننده برای مصرف داخل اراضی اشغالی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع آگاه به المیادین اعلام کردند: واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور فواد شکر با دقت تمام و در اوج موفقیت انجام شد.

این منابع بیان کردند: آنچه اشغالگران تاکنون درباره خنثی کردن عملیات حزب الله ادعا می کنند دروغ نظامی و ادعای رسانه ای و اقدامی گمراه کننده برای مصرف داخل اراضی اشغالی است.

منابع مذکور تاکید کردند: آنچه مقاومت در عملیات واکنش خود برنامه ریزی کرده بود با موفقیت تمام با وجود سانسور گسترده و هدفمند اسرائیلی، انجام شد. با وجود آمادگی شبانه روزی اشغالگران و پرواز گسترده جنگنده های اسرائیلی بر فراز لبنان در تمام طول شب اما نتوانستند که مانع شلیک موشکها و پهپادها شوند و با یک موشک و یک پهپاد را هم نتوانستند مقابله کنند.

این منابع بیان کردند: جوهر و اصل عملیات واکنش مقاومت همان پهپادهایی بودند که هدف نظامی حیاتی را هدف قرار دادند و ۳۲۰ موشک شلیک شده با هدف سرگرم کردن گنبد آهنین و پدافند اسرائیل بود.

منابع مذکور افزودند: هر آنچه اشغالگران می گویند دروغ است و هر آنچه رسانه های نظامی و وابسته به آنها درباره خنثی کردن حمله با بیش از هزار موشک از جمله موشکهای نقطه زن می گویند، ادعایی پوچ است و چنین موضوعی اصلاً وجود ندارد. مقاومت اسلامی هدف نظامی حیاتی را در عمق رژیم صهیونیستی هدف قرار داده نه در اطراف آن. حزب الله با وجود حمایت گسترده امریکا از اشغالگران، اهداف مورد نظر را هدف قرار داد. عملیات با وجود آماده باش کامل رژیم صهیونیستی انجام شد.

این منابع بیان کردند: بیانیه شماره یک مقاومت دقیق و هشدار دهنده به اشغالگران بود که اگر مرتکب حماقتی علیه غیرنظامیان در لبنان شوند واکنش بسیار کوبنده خواهد بود.