تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3759647
شناسه : 3759647
تاریخ :
نسخه سفارشی ۱۰ هزار دلاری گلکسی زد فلیپ ۶ برای گرامیداشت مسابقات تنیس آزاد آمریکا معرفی شد اقتصاد ایران: شرکت کاویار از گوشی ۱۰ هزار دلاری گلکسی زد فلیپ ۶ برای گرامیداشت مسابقات تنیس آزاد آمریکا، رونمایی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شرکت کاویار، برند شناخته‌شده در زمینه‌ی تولید گوشی و وسایل تکنولوژی لوکس و سفارشی، به‌تازگی از مجموعه‌ی جدیدی به نام Elegance رونمایی کرده است.

این مجموعه که هم‌زمان با مسابقات تنیس آزاد آمریکا معرفی شده است، شامل مدل‌های سفارشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ می‌شود که همگی با تم Tennis Core طراحی شده‌اند. این سبک که در سال ۲۰۲۴ محبوبیت زیادی بین جوانان پیدا کرده، از فرهنگ و زیبایی‌شناسی تنیس برای خلق و تولید اجسام و آثار هنری دیگر، استفاده می‌کند و طرح‌های آن، دوستداران تنیس را به وجد می‌آورد.

دو گوشی سبز و سیاه در کنار هم
Caviar

مدل‌های سفارشی گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی‌شده در این مجموعه، عمدتاً به رنگ روشن طراحی شده‌اند و با سایه‌های سبز که یادآور زمین‌ تنیس است و رنگ‌های پاستلی که تداعی‌گر تابستان هستند، تزئین شده‌اند. این دستگاه‌ها با استفاده از مواد مرغوب مانند چرم Chevre و Epsom که معمولاً در محصولات هرمس استفاده می‌شود، ساخته شده‌اند. طراحی مینیمال با تزئینات نقره‌ای و المان‌های زرد و رزگلد که با کریستال‌های سواروسکی تزئین شده‌اند، سبک Tennis Core را منعکس می‌کند.

دو گوشی آبی و سیاه در کنار هم
Caviar

مجموعه‌ی Elegance دو نسخه‌ی سفارشی گلکسی زد فلیپ ۶ به نام‌های زمرد (Emerald) و یاقوت کبود (Sapphire) را شامل می‌شود. قاب مدل زمرد با چرم سبز Chevre پوشیده شده و قسمت‌های تقویت‌شده‌ی آن، آلیاژی با روکش جواهر و طلای ۲۴ عیار دارد. همچنین، این مدل به ۱۶ کریستال سواروسکی، مزین شده است.

دو گوشی یکی ابی و یکی سبز از نمای پشت
Caviar

قاب مدل یاقوت کبود با چرم آبی Chevre پوشیده شده و قسمت‌های تقویت‌شده‌ی آن از نقره‌ی ۲۲ عیار، ساخته شده است.

مانند مدل زمرد، نسخه‌ی یاقوت کبود نیز به ۱۶ کریستال سواروسکی، مزین شده است. مدل زمرد در دو نسخه با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت، به‌ترتیب با قیمت ۸۷۷۰ دلار و ۹۱۳۰ دلار عرضه می‌شود. مدل یاقوت کبود نیز در دو نسخه با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت به‌ترتیب با قیمت ۹۷۷۰ دلار و ۱۰٬۱۳۰ دلار برای علاقه‌مندان در سایت کاویار به‌فروش می‌رسد.

مقالات مرتبط
  • مدل ویژه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ با طلای ۱۸ عیار و چرم کروکودیل رونمایی شد
  • عصر اژدها؛ مدل ویژه گلکسی S24 اولترا با طلای ۲۴ عیار رونمایی شد

هر یک از مدل‌های تاشوی گوشی سامسونگ موجود در مجموعه‌ی Elegance، تنها در ۹۹ نسخه تولید خواهند شد که این امر، آن‌ها را تبدیل به یک کالای منحصربه‌فرد و کمیاب می‌کند. در نهایت، گوشی‌های مذکور برای کسانی که به‌دنبال ترکیبی از فناوری پیشرفته، طراحی لوکس و درعین‌حال اسپورت هستند، گزینه‌ای ایدئال خواهند بود. باتوجه‌به تعداد محدود تولید، این گوشی‌ها به‌سرعت به یکی از محصولات مورد علاقه‌ی کلکسیونرها و علاقه‌مندان به فناوری تبدیل خواهند شد.