تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759642
شناسه : 3759642
تاریخ :
۲۳ پروژه در نمین به بهره‌برداری می رسد اقتصاد ایران: نمین ـ سرپرست فرمانداری شهرستان نمین از افتتاح بیش از ۲۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری حدود ۳۱۵ میلیارد تومان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به افتتاح ۲۳پ روژه در این شهرستان طی هفته دولت اظهار کرد: از این تعداد ۱۸ پروژه عمرانی و ۵ پروژه اقتصادی با اشتغال‌ زایی بیش از ۴۳ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از جمله مطالبات جدی مردم احداث درمانگاه تأمین اجتماعی بود که با اعتباری حدود ۸۰ میلیارد تومان امسال به بهره‌برداری رسید، گفت: نظام سلامت و درمان شاهد افتتاح ۲ پروژه در سطح شهرستان نمین خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان نمین با بیان اینکه دو کارخانه بزرگ با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد، تصریح کرد: در حوزه صنعت و تولید که یکی از اولویت‌های مهم دولت برای ایجاد اشتغال است در شهرستان نمین سه کارخانه بزرگ در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

آقازاده با اشاره به اینکه کنارگذر شهر آبی بیگلو با هدف تسهیل تردد اهالی روستاهای تابعه بخش ویلکیج به نیمه رسیده است، افزود: رینگ آب شرب دور شهر آبی بیگلو هم امسال اجرا و به اتمام رسید تا مشکل ضعف آبرسانی به مردم آبی بیگلو برطرف شود.

وی با اشاره به اقدامات شاخص که با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان نمین انجام شده است، ادامه داد: با پیگیری ۵۰ میلیارد تومان اعتبار توسط نمایندگان مجلس از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای ادامه اجرای پروژه فاضلاب شهر نمین که در مراحل پایانی بوده، اخذ شده و به زودی اجرای لوله‌گذاری فاضلاب آغاز خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نمین بیان کرد: حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و سفر وزیر ورزش و جوانان به امکانات ورزشی نمین اختصاص یافته و ۷ میلیارد دیگر نیز در مراحل نهایی است و طی روزهای آتی بازسازی مجموعه ورزشی «شهید شاهماری» آغاز می‌شود.

آقازاده به بهسازی و روکش آسفالت مسیر دسترسی نمین به عنبران اشاره کرد و ادامه داد: جاده دسترسی نمین به جید با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان مراحل پایانی را می‌گذراند.

وی از اتمام عملیات حفاری و لاینینگ تونل دوم حیران تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: با تقویت آب شرب مورد نیاز اهالی بخش عنبران امسال شاهد کمبود آب شرب در این منطقه نبودیم.