تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3759626
شناسه : 3759626
تاریخ :
تمهیدات آتش نشانی در مراسم جاماندگان اربعین حسینی اقتصاد ایران: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تمهیدات سازمان آتش نشانی در مراسم جاماندگان اربعین حسینی را تشریح کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با حضور میدانی در مراسم جاماندگان اربعین حسینی گفت: امروز یکشنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۳، مصادف با اربعین حسینی است، در چنین روزی هر سال مراسم جاماندگان اربعین حسینی، حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسینی برگزار می‌شود، کسانی که به هر دلیلی از پیاده روی اربعین جا مانده‌اند، در این مراسم حاضر می‌شوند.

وی افزود: سازمان آتش نشانی نیز مانند سایر سازمان‌ها در این روز تمهیدات ویژه‌ای اندیشه است. غیر از اینکه تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی مثل همیشه آماده خدمت رسانی است، ایستگاه‌هایی که این مسیر را پوشش می‌دهند در حالت آماده‌باش کامل‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: در ۵۵ نقطه در این مسیر با استفاده از ۶۴ دستگاه سبک و سنگین و ۳۲۰ آتش نشان عملیاتی آماده باش وجود دارد که حدود ۵۰ نفر از این افراد مدیران ارشدی هستند که با گشت زنی و یا حضور در مواکب مربوط به سازمان آتش نشانی به خدمت رسانی مشغول هستند.

وی در خصوص خدمت رسانی آتش نشانان به زوار گفت: آتش نشانان از ۱۵ روز قبل به مرزهای کشور و شهرهای نجف و کربلا اعزام شده‌اند، حدود ۳۵۰ نفر از آتش نشانان به همراه بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مرزهای کشور و عراق مشغول خدمت رسانی به زوار هستند.