تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759596
شناسه : 3759596
تاریخ :
همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در اراک آغاز شد اقتصاد ایران: اراک- همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در اراک آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در استان مرکزی همچنین اراک آغاز شد و محبان سیدالشهدا (ع) از میدان فراهان اراک به سمت آستان امامزاده محمدعابد (ع) مشهد میقان، مسیر ۲۰ کیلومتری را طی می‌کنند.

در این همایش بزرگ پیاده روی که با حضور گسترده عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شود، مواکب متعدد در مسیر به ارائه خدمات می‌پردازند.

برگزاری مراسم‌های فرهنگی و مذهبی، تغذیه، ارائه خدمات مشاوره‌ای و درمانی از برنامه‌های این موکب ها است.

شهردار اراک در این آئین در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: ۷۰ دستگاه اتوبوس اختصاصی ویژه مراسم پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در اراک، به عزاداران و زائرانی که قصد پیاده‌روی در مسیر امامزاده محمد عابد (ع) دارند، خدمات ارائه می‌دهند.

علیرضا محمودی افزود: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اراک از ساعت ۷ تا ۸ صبح امروز از پنج نقطه شهر اراک شامل میدان حافظیه، چهارراه خاتم الانبیا کوی امام علی (ع)، میدان انقلاب، میدان شهدا و کوی حضرت ولی عصر (عج) تا مسیر میدان فراهان، سرویس دهی لازم را به شهروندان داشتند.

مدیریت شهری اراک گفت: اتوبوس‌ها بعد از ساعت ۸ صبح به سمت آستان امام زاده محمد عابد (ع) مشهد میقان خواهند رفت و در پایان مراسم، زائران را به سمت اراک باز می‌گردانند.