تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3759592
شناسه : 3759592
تاریخ :
نقش آزمون در پیروزی سخت شباب الاهلی اقتصاد ایران: رسانه اماراتی از نقش سردار آزمون در پیروزی سخت شباب الاهلی در نخستین هفته فصل جدید لیگ این کشور گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از البیان امارات؛ تیم فوتبال شباب الاهلی پیروزی سختی را در نخستین دیدار فصل جدید لیگ امارات برابر میهمانش یعنی البطائح به دست آورد. نیمه نخست این دیدار هیجان‌انگیز و قدرتمند در استاد راشد گلی در بر نداشت و هر سه گل در نیمه دوم به ثمر رسیدند.

گل نخست این بازی توسط البطائح در دقیقه 66 به دست آمد و سه دقیقه بعد موناس دابو کار را به تساوی کشاند. سردار آزمون نیز در دقیقه دوم وقت‌های اضافه زننده گل تساوی‌بخش شباب الاهلی لقب گرفت. شباب الاهلی در نیمه نخست این بازی برتری هجومی داشت و دروازه‌بان البطائح بارها مانع باز شده دروازه تیمش شد.

سردار آزمون ,

با شروع نیمه دوم البطائح فشار هجومی بیشتری آورد و زودتر به گل رسید. در دقیقه 74 نیز سردار آزمون با تکیه بر مهارت خود به خوبی از سد مدافع حریف عبور کرد و قصد داشت تا با دریبل دروازه‌بان البطائح گل بزند اما توپ پس از برخورد به پایش راهی بیرون شد. در نهایت مهاجم ایرانی در دقیقه 2+90 گل دوم شباب الاهلی را زد و پیروزی این تیم در خانه رقم خورد.

انتهای پیام/