تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759587
شناسه : 3759587
تاریخ :
برگزاری همایش جاماندگان اربعین در ۱۰ نقطه شهرستان آران و بیدگل اقتصاد ایران: کاشان - رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: همایش جاماندگان اربعین در ۱۰ شهر و روستای این شهرستان برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و اجتماع جهانی عاشقان و دلدادگان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا اظهار داشت: همزمان با این اجتماع همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ۱۰ نقطه از شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «عاشقان حسینی» در شهر آران و بیدگل به عنوان یکی از این برنامه‌ها ابراز داشت: این برنامه شنبه سوم شهریور از ساعت ۱۷ از میدان سپاه آران و بیدگل شروع و به حرم مطهر حضرت هلال بن علی (ع) خاتمه پیدا می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل همچنین با اشاره به برگزاری برنامه اجتماع هیئات مذهبی این شهرستان در روز اربعین تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در این برنامه عزاداران مسیر حرم مطهر هفت امامزاده (ع) تا امامزاده ابراهیم (ع) را می پیماند.

وی همچنین از برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین در روستای حسین آباد بخش کویرات آران و بیدگل خبر داد و گفت: این برنامه از ساعت هشت صبح از گلزار شهدای گمنام روستای حسین آباد آغاز و تا حرم شهدای گمنام روستای قاسم آباد ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مجیدی تبار همچنین با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در جاده ابوزیدآباد از مقابل سیلوی گندم به طرف حسینیه محبان الائمه (ع) مرکز هیئت حسینی گلشن آباد آزان و بیدگل در ساعت هفت صبح روز اربعین افزود: کاروان «علمدار کربلا» برنامه دیگری است که از حرم مطهر امامزاده هاشم بن علی (ع) آران و بیدگل تا حرم حضرت علی بن باقر (ع) مشهد اردهال را می پیماند.

وی همچنین به برگزاری تجمع هیئات مذهبی شهر ابوزیدآباد در امامزاده عبدالله (ع) این شهر در روز اربعین اشاره کرد و گفت: تجمع عزاداران شهر سفید شتر هم در قالب راهپیمایی خانوادگی عاشقان اربعین عصر روز یکشنبه چهارم اسفند از بی بی سکینه خاتون آغاز و تا امامزاده ابراهیم (ع) ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل همچنین از برگزاری تجمع هیئات مذهبی شهر نوش آباد از ساعت ۱۰ صبح در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: طی این مراسم هیئات مذهبی به سمت زیارت فیض آباد این شهر حرکت می‌کنند که در طول این مسیر پنج کیلومتری، ۳۰ موکب از عزاداران حسینی پذیرایی می‌کنند.