تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3759552
شناسه : 3759552
تاریخ :
تعطیلی فرودگاه تل‌آویو از ترس حملات حزب‌الله اقتصاد ایران: رسانه‌های عبری از تعطیلی فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو به دلیل ترس از حملات حزب‌الله و تشدید اوضاع امنیتی خبر داده و اعلام کردند تا این لحظه بیش از ۲۰۰ موشک و پهپاد از جنوب لبنان شلیک شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی تشدید قابل توجه تنش‌ها در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی و در حالی که حزب الله از اولین پاسخ خود به جنایت تروریستی اسرائیل در ضاحیه جنوبی بیروت طی چند هفته گذشته، خبر داده است، رسانه‌های عبری از تعطیلی فرودگاه بن گوریون در تل آویو خبر دادند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که فرودگاه بن گوریون به دلیل وضعیت امنیتی بسته شده است و هواپیماهایی که به سمت اسرائیل (فلسطین اشغالی) در حرکت بودند، برای فرود در سایر فرودگاه‌های منطقه، مسیر خود را منحرف خواهند کرد.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد: ما آمادگی حزب الله را برای شلیک موشک‌ها و راکت‌ها به سمت اسرائیل ارزیابی کردیم و بنابراین برای رفع تهدیدات، اقدام به حمله کردیم.

همزمان با آن خبرنگار وب سایت النشره در جنوب لبنان خبر داد که رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه و مستمری علیه برخی مناطق در جنوب از جمله ملیخ، المحمودیة، شمع، طیرحرفا، کونین، عیتا الشعب، عین قانا، دیر سریان، زبقین، حرش بیت یاحون، انجام داده است.

از طرف دیگر رسانه‌های عبری گزارش دادند که تا این لحظه دست کم 200 موشک و پهپاد از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

این درحالی است که حزب‌الله لبنان از اولین پاسخ خود به جنایت تروریستی رژیم اشغالگر در ضاحیه بیروت طی چند هفته گذشته، خبر داده و اعلام کرد که رزمندگان مقاومت حمله سنگینی به عمق فلسطین اشغالی انجام داده‌اند.

حزب‌الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، یک حمله هوایی با تعداد زیادی از پهپادها به سمت عمق فلسطین اشغالی و به سمت یک هدف نظامی خاص دشمن اسرائیلی آغاز کردند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

طبق این بیانیه، همزمان با آن رزمندگان مقاومت اسلامی، تعدادی از مواضع و پادگان‌های دشمن صهیونیستی و سکوهای گنبد آهنین را با تعداد زیادی موشک در شمال فلسطین اشغالی مورد هدف قرار دادند.تکمیل این عملیات نظامی مدتی طول می‌کشد و انشاالله بعد از آن درباره جریان و اهداف این عملیات بیانیه‌ای مفصل صادر خواهد شد.

انتهای پیام/