تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3759536
شناسه : 3759536
تاریخ :
عملیات حزب‌الله علیه اسرائیل در واکنش به شهادت «فواد شکر» اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان از اولین پاسخ خود به جنایت تروریستی رژیم اشغالگر در ضاحیه بیروت طی چند هفته گذشته، خبر داده و اعلام کرد که رزمندگان مقاومت حمله سنگینی به عمق فلسطین اشغالی انجام داده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که اخبار حاکی از تشدید قابل توجه درگیری‌ها در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی است، حزب الله در اولین بیانیه خود که صبح امروز منتشر کرد، از نخستین واکنش به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بیروت و به شهادت رساندن «فواد شکر» فرمانده ارشد نظامی حزب الله خبر داد.

این بیانیه به شکل زیر است:

« ‏" إنّا من المجرمین لمنتقمون"‏

در روز اربعین امام حسین بن علی علیه السلام، سرور و سالار شهیدان، امام آزادگان، مظهر فداکاری و نوع دوستی و سربلندی، در سحرگاه امروز یکشنبه 25 آگوست 2024 و در چهارچوب اولین پاسخ به تجاوز دشمن جنایتکار صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به شهادت سید فواد شکر، فرمانده بزرگ جهادی مقاومت و شماری از مردم شریف لبنان، از جمله زنان و کودکان شد، رزمندگان مقاومت اسلامی، یک حمله هوایی با تعداد زیادی از پهپادها به سمت عمق فلسطین اشغالی و به سمت یک هدف نظامی خاص دشمن اسرائیلی آغاز کردند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

همزمان با آن رزمندگان مقاومت اسلامی، تعدادی از مواضع و پادگان‌های دشمن صهیونیستی و سکوهای گنبد آهنین را با تعداد زیادی موشک در شمال فلسطین اشغالی مورد هدف قرار دادند.

تکمیل این عملیات نظامی مدتی طول می‌کشد و انشاءالله بعد از آن درباره جریان و اهداف این عملیات بیانیه‌ای مفصل صادر خواهد شد.

مقاومت اسلامی لبنان اکنون و در این لحظات در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و با قدرت مقابل هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی خواهد ایستاد؛ به ویژه اگر آسیبی به غیرنظامیان برسد که در این صورت مجازاتی سخت و بسیار شدید در انتظار صهیونیست‌ها خواهد بود».

انتهای پیام/