تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759519
شناسه : 3759519
تاریخ :
دیدار با خانواده شهدا روحیه خدمتگزاری در مسوولان را تقویت می‌کند اقتصاد ایران: بندرعباس - معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: دیداربا خانواده‌های شهدا روحیه خدمتگزاری در مسوولان را تقویت می‌کند و آنان را در خدمت رسانی به مردم بیش از گذشته ثابت قدم می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر شنبه شب به مناسبت هفته دولت با خانواده‌های معظم شهیدان جواد فدویان و جمعه بذرافشان دیدار کردند.

وی ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت و شهدای دولت و خدمت اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، ادای دین به مقام والای شهید و موجب تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسئولان است.

رادمهر اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت و پیگیری انتظارات این خانواده‌های معظم وظیفه همه مسئولین است.

وی با قدردانی از صبر و صلابت این خانواده‌ها و اهدای لوح سپاس به آنان بر اهمیت ادامه راه و منش شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد و افزود: خدمت به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا از اولویت‌های مهم و راهبردهای دولتمردان است و این مهم سرلوحه کار ما قرار دارد.

فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم و بتوانیم آرمان‌های متعالی آنان و انقلاب اسلامی را تحقق بخشیم، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و اینک حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه سنگینی است که به عهده ما نهاده شده است.

شایان ذکر است در این دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میناب، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه، مدیران دستگاه‌های اجرایی بهزیستی و امور آب منطقه‌ای میناب حضور داشتند.