تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3759515
شناسه : 3759515
تاریخ :
مقابله نیروهای فلسطینی با حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه بلاطه اقتصاد ایران: در حمله بامدادی نظامیان اشغالگر به اردوگاه بلاطه در نابلس، گردان‌های شهدای الأقصی با گلوله و مواد منفجره با نیروهای اشغالگر مقابله کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی از یورش بامدادی نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی به مناطقی از کرانه باختری از جمله نابلس، الخلیل و بیت لحم و مقابله مسلحانه مبارزان فلسطینی با اشغالگران خبر دادند.

گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای فلسطینی و نظامیان صهیونیستی در اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس طی بامداد امروز حکایت دارند.

رسانه فلسطین الیوم بامداد یکشنبه گزارش داد که گردان‌های شهدای الاقصی در نابلس اعلام کرد که بامداد امروز با اشغالگرانی که به اردوگاه بلاطه یورش بردند، مقابله کرده‌اند.

گردان‌های «شهدای الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح امروز اعلام کرد که نیروهایش با اشغالگرانی که به اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس در شمال کرانه باختری یورش آورده بودند، وارد درگیری‌های شدیدی شدند و در این درگیری‌ها از مسلسل و بمب‌های انفجاری استفاده کردند.

از سوی دیگر، برخی گزارش‌ها حاکیست که اشغالگران با بولدوزر در حال تقویت استحکام نظامی خود در یورش به اردوگاه بلاطه هستند.

بامداد امروز همچنین، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی را دستگیر کردند.

همزمان با مقابله نیروهای مقاومت فلسطین با این اشغالگران در نابلس، برخی گزارش‌های خبری دیگر حاکی از یورش نظامیان صهیونیستی به شهر الخلیل است.

گزارش‌ها حاکیست که نیروهای رژیم غاصب صهیونیستی در جریان یورش به شهر الخلیل به برخی از منازل فلسطینیان هجوم برده و همچنین برخی خودروها را نیز تفتیش کردند.

در خبری مرتبط، اشغالگران شب گذشته به روستای حوسان در غرب بیت لحم یورش بردند و در مقابله با جوانان فلسطینی از بمب‌های صوتی و گاز اشک آور استفاده کردند.