تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3759510
شناسه : 3759510
تاریخ :
حزب الله مصمم به حمله قریب‌الوقوع به «اسرائیل» است اقتصاد ایران: سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات ارشد اشغالگران ادعا کرد که برآوردها نشان می‌دهد که حزب الله مصمم است به زودی به «اسرائیل» حمله کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مقام‌های ارشد این رژیم ادعا کرد که ارزیابی‌ها حاکی از آن است که حزب الله به زودی قصد دارد به «اسرائیل» حمله کند.

بر اساس گزارش رسانه عبری، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یوآف گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالیوی، فرمانده ستاد مشترک ارتش در جلسات ارزیابی امنیتی با توجه به احتمال حمله قریب الوقوع حزب الله شرکت کردند.

این رسانه به نقل از مقامات بلندپایه صهیونیستی مدعی شد: ارزیابی‌ها حاکی از آن است که حزب‌الله فارغ از نتایج مذاکرات جاری در قاهره و به طور جداگانه از پاسخ ایران و به زودی حمله خود را عملی خواهد کرد.

رسانه عبری به نقل از مسئولان ارشد صهیونیستی تاکید کردند که واشنگتن سطح آماده‌باش در منطقه را بالا برده و سی. کیو براون، رئیس ستاد مشترک ارتش را طی سفری غیرمنتظره راهی منطقه کرده است.

در خبری مرتبط، مقامات واشنگتن همچنین تاکید کردند که طرح ارائه شده رژیم صهیونیستی به میانجی‌ها موجب شده تا نسبت به امضای توافق مبادله اسرا خوشبین نباشند.