تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759503
شناسه : 3759503
تاریخ :
حماسه بزرگ فرهنگی تاریخی اربعین جهان را درنوردیده است اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر از افزایش حضور بوشهری‌ها در مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: حماسه بزرگ فرهنگی تاریخی اربعین جهان را درنوردیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در حاشیه مراسم هفته دولت در بوشهر اظهار کرد: با تلاش‌های دولت‌مردن شاهد اقدامات بزرگی در استان بوشهر هستیم و بخشی از دستاوردها در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات و نیازهای مردم از مهمترین اقدامات دولت بوده است اضافه کرد: در همین راستا طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: در هفته دولت امسال، هزار و ۵۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۶۳ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان در استان بوشهر وارد مدار بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به آغاز اجرای پروژه‌های کوچک، متوسط و بزرگ مقیاس در استان ادامه داد: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۵۴۶ استان بوشهر با اعتبار ۴۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده با اشاره به عشق و علاقه مردم استان بوشهر به سید و سالار شهیدان علیه‌السلام خاطرنشان کرد: امسال شاهد افزایش ۳۰ درصدی حضور مردم استان در مراسم اربعین حسینی در کربلا هستیم.

وی تصریح کرد: با همدلی و وفاق در استان بوشهر شاهد اقدامات بزرگی در استان بوشهر هستیم و موفقیت‌های صورت گرفته در استان بوشهر به لطف همین همدلی و وحدت شکل گرفته است.