تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759481
شناسه : 3759481
تاریخ :
پیگیر پرداخت مطالبات کادر درمان هستیم اقتصاد ایران: خرم‌آباد - معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پیگیر پرداخت مطالبات کادر درمان در استان هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرهادی در سخنانی در خصوص تجمع اعتراضی جمعی از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی لرستان از نظر اضافه‌کار از میانگین کشوری بالاتر هستیم و در بحث تعرفه برابر میانگین کشوری قرار داریم.

وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی و هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بروز رسانی حقوق، اضافه‌کار و تعرفه‌گذاری پرسنل کادر درمان است و پیگیر مطالبات این عزیزان هستیم، تصریح کرد: افزایش مبلغ ساعت اضافه‌کار در دستور وزارت قرار گرفته و تصویب شده است و در صورت تأیید دولت به اجرا برخواهد آمد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۲۲۴ میلیارد تومان مطالبات گروه پرستاری شامل کارانه، تعرفه و بیمارستان‌ها، اضافه‌کار، حق مسکن و حق مهدکودک پرداخت شده است، گفت: در سال جاری اضافه‌کار پرستاران همانند پرسنل ماهانه با حقوق پرداخت می‌شود.

فرهادی، ادامه داد: ترمیم حقوق پرسنل دانشگاه نیز امروز واریز می‌شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ادامه داد: اضافه‌کار شش‌ماهه سال گذشته و سه‌ماهه امسال نیز پرداخت شده است و شش ماه از گذشته معوقه دارند و در صورت وصولی از سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت می‌شود.

فرهادی، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ۴۰۰ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه طلب دارد که در صورت پرداخت به‌موقع برخی از مشکلات حوزه درمان و بهداشت رفع می‌شود.