تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759455
شناسه : 3759455
تاریخ :
۱۰۸ پروژه در شهرستان گناوه افتتاح و اجرا می شود اقتصاد ایران: گناوه- فرماندار گناوه گفت: ۱۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۲ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان گناوه ، افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح و اجرای پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: از این مجموع ۵۰ پروژه در سطح شهر گناوه و بخش مرکزی افتتاح و ۱۸ پروژه اجرایی می‌شود.

فرماندار گناوه با بیان اینکه ۴۰ پروژه در بخش بندر ریگ با اعتبار ۶۱۶ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، افزود: از این مجموع ۱۸ پروژه افتتاح و ۲۲ پروژه نیز اجرایی می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت گناوه، ارزش ریالی پروژه‌های عمرانی را یک هزار و ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و اقتصادی یک هزار میلیارد و ۱۰۴ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: بخشی از این پروژه‌ها با حضور استاندار بوشهر افتتاح و اجرایی می‌شوند.

وی عمده پروژه‌ها را در حوزه راه، مسکن، ورزش، شیلات، مخابرات، برق، منابع طبیعی، آب و فاضلاب، راهداری، بهداشت و آموزشی اعلام کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان ساختمان «ام آر آی» و فاز دوم آزمایشگاه مرکزی کلنگ زنی و خانه بهداشت مرکز جامع و خانه پزشک ماما و سرایداری روستای محمدی، خانه پزشک ماما شهر بندر ریگ، پانسیون ۶ واحدی بیمارستان امیرالمومنین، پایگاه سلامت بهداشت امام محمد تقی و سیدالشهدا افتتاح می‌شود.

فرماندار گناوه افزود: در حوزه آموزش و پرورش، استخر دانش آموزی افتتاح و هنرستان شهید رئیسی کلنگ زنی خواهد شد.

وی بیان داشت: در بخش شیلات ۱۲ واحد مزرعه پرورش میگو به میزان ۴۸۵ هکتار و مخابرات ۴ دستگاه دکل «بی تی اس» و ۳۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری افتتاح می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت گناوه ادامه داد: راه روستایی ساحلی مال قائد، قلعه حیدر، ۱۲ واحد مسکونی مربوط به نهضت ملی مسکن، ۱۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، آسفالت و تعریض جاده چندین روستا از دیگر عمده پروژه‌های افتتاحی است.

صفری بیان کرد: افتتاح شرکت نوشیدنی انرژی زا در شهرک صنعتی بندر ریگ از پروژه‌های مهم در هفته دولت امسال در بخش بندر ریگ است.

وی گفت: توسعه، اصلاح و بهینه سازی، و رفع ولتاژ و تعدیل بار جهت پروژه اختصاصی احداث مدار جدید از ایستگاه تا گشویی جهت تعدیل بار خط گمرک و حوزه آبخیزداری از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال است.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: ایستگاه پمپاژ فاضلاب D ، ایمن سازی و تعمیر ابنیه، تعریض و روکش محورهای مواصلاتی و آغاز روکش آسفالت در حوزه راهداری افتتاح و اجرایی می‌شوند.

وی افزود: در حوزه بنیاد مسکن چندین پروژه شامل آسفالت و نهضت ملی مسکن در این هفته افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.