تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759447
شناسه : 3759447
تاریخ :
استقلال فرمانداری مشهد از استانداری در عرصه خدمت به مردم اقتصاد ایران: مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فرمانداری مشهد مقدس هم‌اکنون در عرصه خدمت به مردم از استانداری خراسان رضوی استقلال پیدا کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شنبه ۳ شهریور محسن داوری فرماندار مشهد به همراه معاونین خود در دومین روز از هفته دولت با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله سید احمد علم‌الهدی در این دیدار اظهار کرد: اینکه ادارات شهری ما در این دوره از ادارات کل مستقل شده و در خدمت به مردم تلاش می‌کنند، یک موفقیت ارزشمندی بوده که برای عزیزان ما به وجود آمده و مرهون یک واقعیت است. بر این اساس؛ فرمانداری مشهد مقدس هم‌اکنون در عرصه خدمت به مردم از استانداری خراسان رضوی استقلال پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس با قدردانی از تلاش‌های فرماندار شهرستان ابراز کرد: وجود «فرماندار» را در عرصه مسئولیت آقای داوری احساس کردیم. خوشبختانه فرماندار از همان آغاز مدیریت خود، امورات مشهد را به دست گرفت و به مدیریت مشهد در مقابل استان استقلال بخشید.

وی با بیان اینکه در مسائل اجتماعی استان و مباحث کلی آقای استاندار را موفق می‌دانیم خطاب به فرماندار مشهد مقدس تاکید کرد: شما و معاونین بار را از روی دوش استاندار برداشته‌اید و این باعث موفقیت، عمران و آبادانی استان شده است.