تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3759445
شناسه : 3759445
تاریخ :
گردان‌های «شهداء الاقصی» یک خانه را به روی صهیونیست‌ها منفجر کرد اقتصاد ایران: گردان‌های «شهداء الاقصی» از انفجار یک خانه بمب‌گذاری‌شده به روی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در «دیرالبلح» و ورود تلفات سنگین به نظامیان صهیونیست خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، گردان‌های «شهداء الاقصی» اعلام کرد که یک خانه بمب‌گذاری‌شده را به روی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «الجعفراوی» در شرق «دیرالبلح» واقع در مرکز نوار غزه منفجر کرده است.

بر اساس اعلام گردان‌های شهداء الاقصی در پی این عملیات، شماری از این نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و شمار دیگری از آنان نیز زخمی شده‌اند.

همچنین این گروه مقاومتی تصریح کرد که پس از رسیدن نیروهای نجات ارتش رژیم صهیونیستی به محل این عملیات، مبارزان گردان‌های شهداء الاقصی این نیروها را نیز با موشک‌های «۱۰۷» و گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های شهید «ابوعلی مصطفی» نیز اعلام کرد که در عملیات مشترکی با گردان‌های «الانصار» خطوط پشتیبانی و مقر فرماندهی و کنترل ارتش رژیم صهیونیستی در محور نتساریم را هدف حمله خمپاره‌ای سنگین قرار داده است.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان مقاومت گروهی از نظامیان صهیونیستِ عضو یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی را به داخل یکی از تونل‌های بمب‌گذاری‌شده مقاومت در منطقه مواضع نظامی واقع در شرق شهر «دیرالبلح» کشانده و به محض رسیدن این نظامیان دهانه تونل را منفجر کرده‌اند.

در پی انفجار دهانه این تونل، شماری از این نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده وشمار دیگری از آنان نیز زخمی شدند.