تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3759442
شناسه : 3759442
تاریخ :
خدمت رسانی همه جانبه شهری در آئین جاماندگان اربعین حسینی  اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۱۶ تهران از خدمت رسانی مستمر نیروهای اجرایی در مسیر جاماندگان اربعین حسینی در محور فداییان اسلام خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امین سالاری پور گفت: پس از فضاسازی محیطی مسیر جاماندگان توسط عوامل معاونت خدمات شهری در ادارت فضای سبز و زیباسازی در محور فداییان اسلام، نصب دوربین‌های ترافیکی به منظور رصد هوشمند در چهار نقطه از خیابان فداییان اسلام حد فاصل میدان شوش تا بزرگراه آزادگان نیز نصب شد که این دوربین‌ها جهت رصد هوشمند این محور که یکی از شریان‌های اصلی منطقه است و همه ساله پذیرای جاماندگان اربعین نیز می‌باشد می‌تواند کمک شایانی در برداشت احجام ترافیکی و رصد هوشمند جریان ترافیک سواره و پیاده در این محور باشد.

وی افزود: این محور به طول حدود چهار کیلومتر آماده پذیرایی از میزبانان از زائرین جاماندگان اربعین حسینی هستند و بیش از ۱۰۰ موکب مردمی شامل غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی برای زائرین در این محور آماده خدمت‌رسانی هستند.

سالاری پور در پایان اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ نیروی کارگری اعم از خدمات شهری، فضای سبز و پسماند خشک در دو شیفت یک نوبت از ساعت ۵ صبح تا ۱ بعدازظهر و دیگری از ساعت ۱۳ تا پایان مراسم به جاماندگان اربعین حسینی، خدمت رسانی خواهند داشت.