تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759431
شناسه : 3759431
تاریخ :
امروز غزه عاشورا است  اقتصاد ایران: زاهدان_ استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: امروز غزه، عاشورا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه اتوبوس زائران پاکستانی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و اختتامیه فعالیت مواکب پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین حسینی که در محل زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان برگزار شد، ضمن عرض خدا قوت و تقدیر از زحمات انجام شده برای پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین حسینی، افزود: امروز انسجام و وحدت و برادری از اولویت‌ها و ضروریات جامعه اسلامی است و هرجا که اتحاد و انسجام و برادری داشتیم، پیروز میدان بودیم.

وی ادامه داد: یکی از نمونه انسجام‌ها، همین مواکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی کشور پاکستان است که در چند نقطه استان برپا شده و از آنان به بهترین شکل ممکن پذیرایی شده است.

وی با تاکید بر مردمی بودن فعالیت مواکب، بر پذیرایی از زائران پاکستانی که از سفر عتبات عالیات و شرکت در همایش میلیونی پیاده روی اربعین حسینی باز می‌گردند، تاکید کرد.

وی با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس زائران پاکستانی و کشته ومجروح شدن تعدادی از آنان، برای بازماندگان از دنیا رفتگان آرزوی صبر و برای مجروحان شفای عاجل را از خدای متعال درخواست کرد.

وی با اشاره به جریانات اخیر در منطقه، گفت: امروز غره، عاشورا است و بدترین جنایات‌هایی که بشریت تاکنون دیده را صهیونیست‌ها بر روی مردم غزه انجام داده اند و مدعیان حقوق بشر سکوت کرده اند.

کرمی اضافه کرد: در حال حاضر تنها جبهه مقاومت حامی مردم غزه است و تکیه گاه آنان، فقط خداست.

وی خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در همه میدان‌ها حضور دارد و به برکت عنایات الهی، حرکت انقلاب اسلامی در حال گسترش و پیشروی است و براساس وعده الهی آینده در اختیار اسلام خواهد بود.