تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3759414
شناسه : 3759414
تاریخ :
همکاری دوجانبه با هلال‌احمر ایران موجب افزایش رضایت زائران شد اقتصاد ایران: وزیر کشور عراق در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران تاکید کرد: همکاری گروه‌های عراقی با هلال‌احمر ایران موجب افزایش میزان رضایت زائران اربعینی از خدمات شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر کشور عراق در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران ضمن قدردانی از خدمات این جمعیت تاکید کرد: خدمات و همکاری مشترک هلال‌احمر ایران با وزارت بهداشت، هلال‌احمر و حشدالشعبی عراق، باعث ایجاد هم‌افزایی در ارائه خدمات و افزایش میزان رضایت زائران از این همکاری گروهی شده است.

ابوجعفر، مشاور نخست وزیر عراق نیز در این دیدار با اشاره به عملیات موفق درمانی هلال‌احمر ایران در اربعین حسینی، از همکاری هلال‌احمر کشورمان و خدمت به زائران بیمار بخصوص فعالیت بیمارستان امام علی (ع) نجف تحت مدیریت هلال‌احمر، قدردانی کرد.

وی خدمات هلال‌احمر ایران را در ایام اربعین پررنگ خواند و تاکید کرد: در جلسه هیأت دولت عراق، از همکاری‌های هلال‌احمر ایران برای ارائه خدمات به زائران قدردانی کردیم و خواستار توسعه این همکاری دوجانبه هستیم.

در این‌جلسه کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان، گزارشی از خدمات ارائه شده در عملیات اربعین در زمینه همکاری‌های دوجانبه، نبود زائر فوتی بر اثر گرمازدگی، تعداد خدمات، تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شهرها، محورهای مواصلاتی و … ارائه کرد که وزیر کشور عراق برای همکاری و مساعدت بیشتر در زمینه ارائه خدمات به زائران حسینی قول مساعد داد.