تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759409
شناسه : 3759409
تاریخ :
آگاه‌سازی و توانمندسازی نیروی‌های مسلح در دستور کار قرار گرفت اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات خوبی در راستای آگاه‌سازی و توانمندسازی نیروهای مسلح استان صورت گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌اله کریمی امروز سوم شهریورماه به مناسبت هفته دولت در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهید جمهور و همراهان و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: مقام مقام معظم رهبری فرمودند اهمیت دستگاه قضائی بالا و لیکن اهمیت سازمان قضائی نیروهای مسلح از آن هم بیشتر است، زیرا سازمان قضائی با افرادی سر و کار دارد که امنیت جامعه و کشور در گرو آنهاست.

این مقام قضائی با اشاره به اصل ۱۵۶ قانون اساسی مبنی بر اینکه کار در سازمان قضائی مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرم است، افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای آگاه‌سازی و توانمندسازی نیروهای مسلح استان صورت گرفته است.

همچنین غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری با تقدیر از زحمات قضات و کارکنان سازمان قضائی استان، گفت: حضور سازمان قضائی در بین نیروهای مسلح عاملی برای آرامش و امنیت در جامعه است.

وی بر اجرای برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم و همچنین نظارت دقیق و به موقع بر نیروهای مسلح استان تاکید کرد.