تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759397
شناسه : 3759397
تاریخ :
پیاده روی اربعین بزرگترین حرکت مذهبی، سیاسی جهان است اقتصاد ایران: ارومیه - فرمانده شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیاده روی اربعین بزرگترین حرکت مذهبی- سیاسی جهان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین شفیعی روز شنبه در نشستی با فرماندار اشنویه و اعضای شورای تأمین این شهرستان با تسلیت اربعین سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به تبیین اهمیت پیاده روی بزرگ اربعین پرداخت و گفت: پیاده‌روی اربعین بزرگترین حرکت مذهبی- سیاسی جهان است.

وی افزود: پس از هزار و اندی سال، جهان شاهد برافراشته شدن بیش از پیش پرچم اسلام است که پرچمدار آن، نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امیر شفیعی مهمترین دستاورد حرکت اربعین را گسترش و نهادینه شدن معنویات در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: آنچه جامعه ما بیش از گذشته به آن احتیاج دارد و مبنای قیام عاشورا بوده، گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بوده که بنیادی‌ترین اصول انسانی است.

فرمانده ارتش شمال‌غرب کشور بیان کرد: تبعیت از فرامین ارزشمند رهبر معظم انقلاب تداوم راه شهدا و اتحاد و همدلی مهمترین عامل ناکامی دشمنان و اقتدار نظام است.

امیر شفیعی اتحاد و انسجام نیروهای مسلح را موجب تحکیم امنیت منطقه و شکست بدخواهان و دشمنان نظام عنوان کرد.

فرماندار اشنویه در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گزارشی از وضعیت اجتماعی، فرهنگی خدمات‌رسانی دولت، اقتصادی، و سایر حوزه‌ها را تشریح کرد.

سید علی ترابی گفت: در چند سال گذشته اقدامات شایسته‌ای در حوزه‌های مختلف در این شهرستان در راستای توسعه عمران و آبادانی صورت گرفته است.