تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3759365
شناسه : 3759365
تاریخ :
جاروشارژی جدید شیائومی با قدرت ۱۲۰ وات، شارژدهی یک‌ساعته و قیمت ۱۲۶ دلار معرفی شد اقتصاد ایران: شیائومی جاروشارژی ۱۲۰ واتی جدیدش را با شارژدهی یک‌ساعته و قیمت ۱۲۶ دلار برای بازار چین معرفی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بنابر گزارش Xiaomi Time، شیائومی به‌تازگی جاروشارژی جدید خود به نام Mijia Cordless Vacuum Cleaner 3C را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد برای بازار چین معرفی کرده است.

جاروشارژی Mijia 3C به موتوری قدرتمند و سبک مجهز شده است؛ به‌طوری‌که با سرعت چرخش خیره‌کننده‌ی ۱۰۰٬۰۰۰ دور‌بر‌دقیقه و قدرت مکش عالی ۱۲۰ وات، تمام آلودگی‌های عمیق را از بین می‌برد و شیائومی تضمین می‌کند که با این قدرت هیچ گردو‌خاک و آلودگی باقی نخواهد ماند.

دو تصویر یک موتور جارو و یک تصویر مکنده جارو
Xiami

جدیدترین جاروشارژی شیائومی به موتور ۲۵۰ واتی و باتری لیتیوم‌یونی ۲٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با عملکرد قدرتمند مجهز شده است که می‌تواند تا ۶۰ دقیقه زمان برای تمیزکردن بدون وقفه را فراهم کند. این دستگاه با استفاده از سیستم فیلتراسیون سیکلونی ۹ مرحله‌ای خود، گردوغبار را از جریان هوا جدا می‌کند. همین عامل باعث افزایش عمر فیلتر اصلی دستگاه می‌شود.

دو شارو برقی درحال تمیز کردن مبل و دیگر کف زمین
Xiami

علاوه‌بر‌این، جاروشارژی Mijia 3C شامل سیستم تصفیه‌ی ۵ لایه است که باعث می‌شود گردوغبار سریع و کامل از هوا گرفته شود و آلودگی ثانویه‌ای دیگری وجود نداشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این جاروشارژی برس‌های ضدگره‌ آن است. این برس‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که موها و نخ‌های سطح زمین در آن‌ها گیر نکنند و کاربران بتوانند بدون مشکل از جاروشارژی استفاده کنند. این ویژگی برای دارندگان حیوانات خانگی بسیار کاربردی خواهد بود

جارو شارژی درحال تکیز کردن زیر تخت
Xiami

فناوری نور سبز با زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۱۴۰ درجه، یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد جاروشارژی Mijia 3C است. این فناوری باعث می‌شود که گرد‌وغبار تا ۱۵ برابر بیشتر مشاهده‌شدنی باشد و کاربران بتوانند با دقت بیشتری تمیز کنند. این جاروشارژی قابلیت کارکردن در زاویه‌ی ۱۸۰ درجه را نیز دارد که تمیزکردن زیر تخت‌ها و کابینت‌ها و مبل‌ها را آسان می‌کند.

جاروشارژی Mijia 3C به سه حالت مکش پایدار و استاندارد و قوی مجهز است. این سه حالت به کاربران امکان می‌دهند که بسته به نیاز خود، حالت مناسب را انتخاب کنند و بهترین نتیجه را بگیرند. ظرف گردوغبار نیم‌لیتری این جاروشارژی نیز به‌راحتی با یک دکمه تخلیه می‌شود و کاربران می‌توانند بدون دردسر آن را تخلیه کنند.

مقالات مرتبط
  • اجاق القایی شیائومی با توان ۲۱۰۰ وات، صفحه مقاوم میکروکریستالین و قیمت ۲۴ دلار معرفی شد
  • هواپز جدید شیائومی با قیمت ارزان و طراحی جدید رونمایی شد

طبق گفته‌ی شیائومی، قیمت جارو شارژی Mijia 3C در بازار چین، ۸۹۹ یوان (تقریباً ۱۲۶ دلار) است. در‌مجموع، این جاروشارژی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، ابزار تمیزکاری کارآمد و چندمنظوره‌ای است که می‌تواند نیازهای مختلف کاربران را برآورده کند. این جاروشارژی با قدرت مکش چشمگیر و عمر باتری طولانی و فناوری‌های پیشرفته، گزینه‌ای عالی برای تمیزکاری خانه‌ها به‌شمار می‌آید.