تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759360
شناسه : 3759360
تاریخ :
۲۲ واحد مسکونی تحویل مددجویان کمیته امداد شاهرود می شود اقتصاد ایران: شاهرود- رئیس کمیته امداد شاهرود از ساخت ۲۲ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: این خانه ها تا پایان سال تحویل مددجویان این ارگان خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد مهدی اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر، از ساخت ۲۲ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: این خانه‌ها تا پایان سال تحویل مددجویان این ارگان خواهد شد همچنین اختصاص پروژه مسکن جهت ۲۷۵ خانوار مددجوی شهری در طرح نهضت ملی از دیگر اقدامات کمیته امداد شاهرود در یک سال اخیر بوده است.

وی با اشاره به توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۷۵ میلیون تومان بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شاهرود در سال جاری، افزود: امسال همچنین ۴۱۳ مورد فرانشیز درمانی به مددجویان با اعتبار ۴۵۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد شاهرود با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۳ خدمت حقوقی و قضائی رایگان به مددجویان ارائه شده است، تاکید کرد: در قالب طرح شوق زیارت، ۸۳ مددجو به سفرهای زیارتی کربلای معلی، مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام شدند.

اصغری با بیان اینکه یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان صدقه در سال جاری در شاهرود جمع آوری شده است، گفت: بیماران صعب العلاج و کمک هزینه فرانشیز، لوازم ضروری زندگی، کمک به امر ازدواج، اجاره مسکن، کمک به تعمیر مسکن و خدمات موردی در زمره بخش‌هایی هستند که این صدقات در آن استفاده شده است.

وی از پرداخت ۱۵۸ فقره وام کارگشایی با اعتبار دو میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان برای متقاضیان خدمت شهرستان شاهرود در سال جاری خبر داد و افزود: ۵۲ خانواده تحت حمایت از خدمت تعمیرات مسکن با اعتبار ۷۸۰ میلیون تومان بهره مند شدند.