تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3759358
شناسه : 3759358
تاریخ :
تلفات سنگین نظامیان صهیونیست در دیرالبلح اقتصاد ایران: گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) از انفجار دهانه یکی از تونل‌های مقاومت در دیرالبلح به روی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و واردآوردن تلفات سنگین به این نظامیان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که در دیرالبلح تلفات سنگینی را به نظامیان صهیونیست وارد کرده است.

گردان‌های قسام تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها در منطقه «الجعفراوی» واقع در شرق شهر «دیرالبلح» در مرکز نوار غزه به شدت با نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند و شماری از آنان را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را نیز زخمی کرده‌اند.

قسام تصریح کرد که بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه نظامیان صهیونیست از این منطقه وارد عمل شده‌اند.

علاوه بر این گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان مقاومت گروهی از نظامیان صهیونیستِ عضو یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی را به داخل یکی از تونل‌های بمب‌گذاری‌شده مقاومت در منطقه مواضع نظامی واقع در شرق شهر «دیرالبلح» کشانده و به محض رسیدن این نظامیان دهانه تونل را منفجر کرده‌اند.

در پی انفجار دهانه این تونل، شماری از این نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده وشمار دیگری از آنان نیز زخمی شدند.

شدت تلفات وارده به نظامیان صهیونیست در روز جاری به حدی بوده که یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز را برای صهیونیست‌ها روزی مهلک توصیف کرد.

رسانه صهیونیستی «حدشوت بزمان» نیز اعلام کرد که یک نظامی زخمیِ بدحال و شمار دیگری از نظامیان صهیونیستِ زخمی‌شده در نبردهای جاری در مرکز و جنوب نوار غزه به بیمارستان‌های واقع در سرزمین‌های اشغالی منتقل شده‌اند.

برخی رسانه‌ها نیز از هلاکت یکی از نظامیان صهیونیست در نبردهای جاری در نوار غزه خبر دادند.