تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759352
شناسه : 3759352
تاریخ :
جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس در بوشهر برگزار می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر-پوستر فراخوان جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در بندر بوشهر رونمایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

دهیار روستای هلیله در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این جشنواره با ساختاری منسجم و در سطح منطقه‌ای در ساحل هلیله باستانی برگزار می‌شود و استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در این رویداد حضور خواهند داشت.

وحید حسن احمدی افزود: هدف این جشنواره، توسعه فرهنگ نمایش، جذب گردشگر فرهنگی و ترویج گفتمان بین فرهنگی است که با همکاری مؤسسه فرهنگی نیمدری ساحل بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره به معرفی دهکده گردشگری هلیله و جایگاه خلیج فارس می‌پردازد و محورهای آن شامل «خلیج فارس و مقاومت بوشهر»، «دفاع مقدس»، «حفاظت محیط زیست»، «آئین‌ها و افسانه‌ها»، «گردشگری»، «دریانوردی» و «خلیج فارس در آئینه تاریخ» است.

جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس در بوشهر برگزار می‌شود

وحید حسن احمدی در رابطه با عوامل اجرایی جشنواره افزود: فرید میرشکار پژوهشگر و پیشکسوت عرصه نمایش به عنوان دبیر جشنواره و کاظم ارجمند نیا به عنوان ایده پرداز و نخستین جشنواره منطقه‌ای تئاتر ساحلی خلیج فارس منصوب شدند.

این مسئول افزود: مهلت دریافت فرم اعلام حضور در جشنواره تا ۳۱ شهریور و ارسال فیلم نمایش‌ها تا ۳۰ مهرماه است. نتایج بازبینی در پنج آبان اعلام و جشنواره در نیمه دوم آبان برگزار می‌شود.