تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3759345
شناسه : 3759345
تاریخ :
حملات موشکی وتوپخانه‌ای پیاپی حزب‌الله به مواضع ونظامیان صهیونیست اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حملاتی پیاپی نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۲۵ عصر روز شنبه بیست‌وچهارم آگوست ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن در اطراف موضع حانیتا را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۱۵ عصر روز شنبه بیست‌وچهارم آگوست ۲۰۲۴ نظامیان دشمن را در موضع بیاض بلیدا با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این موضع نظامی صهیونیستی «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا در ساعت ۴:۴۰ عصر امروز به وقت محلی و موضع نظامی صهیونیستی «رمثا» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا در ساعت ۴:۴۵ عصر امروز به وقت محلی نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان موشک‌باران شد.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به گوش‌رسیدن صدای چندین انفجار در جولان اشغالی بدون به صدادرآمدن آژیر هشدار خبر دادند.