تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3759328
شناسه : 3759328
تاریخ :
با آپدیت بتای One UI 6 Watch قابلیت پیشرفته Global AoD به گلکسی واچ ۵ اضافه شد اقتصاد ایران: دارندگان گلکسی واچ ۵ می‌توانند با نصب آپدیت One UI 6 Watch، از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن استفاده کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ چهارمین بتای One UI 6 Watch را برای سری گلکسی واچ ۵ منتشر کرد. این به‌روزرسانی نسخه‌ی پیشرفته‌ای از قابلیت جذاب نمایشگر همیشه‌روشن را با نام Global AoD برای این ساعت‌های هوشمند به‌ارمغان می‌آورد. ویژگی مذکور که برای اولین‌بار در گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا معرفی شد، حالا راهش را به مدل‌های قبلی ساعت هوشمند سامسونگ نیز باز کرده است.

چهارمین بتای One UI 6 Watch در کره‌‌جنوبی برای گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو منتشر شده است. این به‌روزرسانی با شماره نسخه‌ی ZXH4 و حجم تقریبی ۴۰۰ مگابایت دردسترس کاربران قرار دارد.

طبق فهرست تغییرات رسمی One UI 6 Watch بتا ۴، این آپدیت قابلیت جدیدی به نام Global AoD را دردسترس کاربران قرار می‌دهد. ویژگی مذکور نسخه‌ی پیشرفته‌ای از حالت نمایشگر همیشه‌روشن (AoD) محسوب می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به روشن‌کردن کامل نمایشگر، همچنان محتوای در حال نمایش را مشاهده کند. درواقع، کاربر می‌تواند با قابلیت یادشده بدون‌ نیاز به ضربه‌زدن برای روشن‌شدن صفحه، به استفاده از ساعت هوشمندش ادامه دهد.

مقالات مرتبط:
  • بررسی گلکسی واچ اولترا؛‌ چیزی فراتر از یک تقلید
  • گلکسی‌واچ ۷ و اولترا نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری‌شان را دریافت کردند

از دیگر تغییرات One UI 6 Watch بتا ۴ می‌توان به بهبود پایداری سیستم و بهینه‌سازی عملکرد و مصرف انرژی بهتر اشاره کرد. به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، این آپدیت سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها را نیز افزایش می‌دهد و مشکلات مربوط به اینترنت موبایلی را برطرف می‌کند.

گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا اولین ساعت‌های هوشمندی بودند که با سیستم‌عامل Wear OS 5 به بازار عرضه شدند. رابط کاربری One UI 6 Watch برپایه‌ی Wear OS توسعه یافته است و انتظار می‌رود به‌زودی آپدیت مشابهی برای سری گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۶ نیز منتشر شود.