تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759302
شناسه : 3759302
تاریخ :
۵۲ پروژه در نکا با اعتبار ۴۷۸ میلیاردی اجرایی می شود اقتصاد ایران: نکا - فرماندار نکا از افتتاح و کلنگ زنی ۵۲ پروژه هفته دولت در این شهرستان خبرداد و گفت: این طرح ها با اعتبار ۴۷۸ میلیارد تومان اجرایی می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رمضانی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری نکا با اشاره به امید آفرینی در بین مردم اظهار داشت: با دستور کار قرار دادن امید آفرینی در بین مردم و سفرهای روستایی طی یکسال اخیر ارتباط بین مردم و مدیران به حداقل رسانده شد.

وی افزود: طی یکسال اخیر قریب به ۳۵ سفر روستایی مدیران به روستاهای بخش مرکزی و هزار جریب انجام شد.

فرماندار نکا با اشاره به رسیدگی به حوزه ورزش نکا تصریح کرد: ورزش نکا طی سال‌های گذشته در حوزه زیر ساخت با مشکلات عدیده ای روبرو بود که از جمله مهمترین آنها کف پوش سالن سردار طوسی بود که خوشبختانه در این خصوص مطالبات ورزشکاران پاسخ داده شد.

به گفته رمضانی راه‌های روستایی به عنوان دیگر مشکل این شهرستان طی سال گذشته بود که خوشبختانه با تزریق اعتبار در این حوزه بخش اعظمی از مشکلات این حوزه مرتفع شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم شرق مازندران در حوزه آب شرب با مشکلات قابل توجه‌ای مواجه هستند سال گذشته پروژه تصفیه خانه آب شرب با اعتبار ملی ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز شد که با عملیاتی شدن این پروژه مشکل آب شرب مردم در شرق مازندران رفع می‌شود.

فرماندار نکا اضافه کرد: ۳۱ روستای شهرستان در حوزه طرح هادی با مشکلات بسیاری روبرو بودند که خوشبختانه با برنامه ریزی مدون بخشی از مشکلات روستاها حل و بخشی دیگر در حال اقدام است.

رمضانی گفت: ۵۲ پروژه در هفته دولت با اعتبار ۴۷۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این بین ۴۰۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۷۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

این مسئول با اشاره عملکرد و اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان نکا خاطرنشان کرد: طی سه سال اخیر در دولت سیزدهم یکهزار و ۹۶۷ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف شهرستان اعتبار تزریق و پروژه‌ها با قوت به بهره برداری رسید.