تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759287
شناسه : 3759287
تاریخ :
متخلف ارزی در ارومیه ۱.۴ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد اقتصاد ایران: ارومیه - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: متخلف ارزی در ارومیه به پرداخت ۱.۴ میلیارد ریال جریمه نقدی و محرمیت از شش ماه فعالیت بازرگانی محکوم شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نجف زاده در این زمینه اظهار کرد: پرونده متخلف ارزی برای عمل نکردن به تعهدات خود در قبال دریافت هزار و ۴۸۰ یورو ارز به ارزش ۷۱۷ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن ارز به میزان رفع تعهد نشده متخلف را به محرومیت از شش ماه فعالیت بازرگانی و پرداخت یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان ریالی ارز تعهد نشده محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان گزارش تخلف را در پی شکایت مدیریت بانک سپه استان و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.