تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3759283
شناسه : 3759283
تاریخ :
ناپدید شدن ۲ اسرائیلی در قلقیلیه و حمله ور شدن اشغالگران+ فیلم اقتصاد ایران: نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از ناپدیدشدن ۲ صهیونیست در «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری به این شهر یورش بردند و با مقاومت مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، درگیری‌های شدیدی میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری رخ داده است.

رسانه صهیونیستی حدشوت بزمان اعلام کرد که این درگیری شدید در پی ناپدید شدن دو شهرک‌نشین صهیونیست در «قلقیلیه» و تلاش نظامیان صهیونیست برای یافتن آن‌ها رخ داده است.

خبرنگار کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد: دو اسرائیلی به دنبال ورود به شهر قلقیلیه ربوده شده‌اند و نیروهای اسرائیلی به منظور یافتن این دو اسرائیلی به این شهر حمله کرده اند و مبارزان فلسطینی با بمب‌های دست‌ساز با آن‌ها مقابله می‌کنند.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بدون پیداکردن این ۲ صهیونیست از قلقیلیه عقب‌نشینی کرده‌اند.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از عقب‌نشینی از قلقیلیه در حال حاضر در روستاهای واقع در شرق قلقیلیه به ویژه «عزون» حضور دارند.