تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759268
شناسه : 3759268
تاریخ :
بیش از ۸۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی آزاد شدند اقتصاد ایران: ارومیه - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: از اول ماه محرم تا اربعین سرور و سالار شهیدان ۸۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آذربایجان غربی آزاد وپرونده ۱۷ فقره قتل عمد منجر به سازش شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی روز شنبه در آئین آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در ارومیه، اظهار کرد: در مدت ۴۰ روز و با برگزاری پویش به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم این ۸۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آذربایجان غربی آزاد و پرونده ۱۷ فقره قتل به صلح و سازش منجر شده است.

حجت الاسلام عسگر دیرباز یکی از نمایندگان مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: عشق به امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) تمامی ندارد و پیروان تمامی اقوام و ادیان الهی امروز در هر کجای دنیا عشق و ارادت خود را به سرور آزادگان جهان ابراز می‌دارند.

وی در ادامه گفت: امروز ما شاهد هستیم که به عشق خون شهدای کربلا خانواده‌هایی هستند که از خون عزیزان خود می‌گذرند و بخشش را به قصاص ترجیح می‌دهند.

یکی از نمایندگان مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری همچنین بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و بخشش در جامعه تاکید کرد واز تلاش‌های رسانه‌ها و خیرین قدردانی کرد.