تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759259
شناسه : 3759259
تاریخ :
بهره برداری از ۱۸ پروژه بنیاد مسکن در آستانه اشرفیه اقتصاد ایران: آستانه اشرفیه - مدیر بنیاد مسکن آستانه اشرفیه گفت: در دومین روز از هفته دولت ۱۸ طرح ویژه مسکن روستایی در آستانه اشرفیه با اعتبار ۷۴ میلیارد تومان به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مصطفی پور واحدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین اظهار کرد: در دومین روز از هفته دولت ۲ پروژه بنیاد مسکن با اجرای طرح هادی آسفالت معابر روستایی و طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه به بهره داری رسید.

پور واحدی با اشاره به رشد ۲۴ درصدی شاخص برخورداری از اجرای پروژه‌های طرح هادی در شهرستان آستانه اشرفیه افزود: در یک ساله جاری تعداد ۷ روستا از مزایای اجرای طرح هادی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به طول ۱۲ کیلومتر بهره مند شدند.

وی ادامه داد: روستای پوشل محل اجرای طرح مورد بهره برداری با اعتباری بالغ بر. ۲۲ میلیارد ریال معادل ۲/ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از مزایای اجرای طرح هادی (عملیات آسفالت) به طور تقریبی ۲ کیلومتر بهره مند شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان آستانه اشرفیه اضافه کرد: در یک ساله گذشته با مشارکت مالکین و همکاری بانک‌های عامل، تعداد ۲۱۱ واحد در سطح روستاهای شهرستان و شهر کیاشهر از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی برخوردار شدند که میزان تسهیلات پرداخت شده معادل ۷۴ میلیارد تومان می‌باشد.

لازم به ذکر است؛ که یک واحد از واحدهای مذکور به طور نمادین در روستای کارسیدان بخش مرکزی شهرستان آستانه اشرفیه به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید.