تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3759222
شناسه : 3759222
تاریخ :
بازدید زاکانی از روند خدمت‌رسانی به شهروندان در پیاده‌روی اربعین اقتصاد ایران: شهردار تهران با حضور در کشور عراق از مواکب و قرارگاه‌هایی که با پشتیبانی مدیریت شهری به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند، بازدید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در ادامه سفر به کشور عراق برای بررسی میدانی آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به شهروندان حاضر در راهپیمایی اربعین، در مسیر نجف به کربلای مُعلی، به اتفاق مهدی پیر هادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورا از موکب صاحب‌الزمان (عج) بازدید کرد.

بازدید زاکانی از روند خدمت‌رسانی به شهروندان در پیاده‌روی اربعین

در ادامه مسیر پیاده‌روی تا کربلا، شهردار تهران به اتفاق مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰، از موکب محبان‌الرضا (ع) بازدید کرد. گفت‌وگوی صمیمانه با خادمان و بررسی آخرین وضعیت تنظیف و نگهداشت مسیر در گفت‌وگو با پاکبان‌های داوطلب، از برنامه‌های زاکانی در این موکب بود.

شهردار تهران سپس از موکب تخصصی کودک و نوجوان در عمود ۷۰۰ بازدید به عمل آورد. این موکب با همت گروه‌های خیریه مردمی و با پشتیبانی شهرداری منطقه ۱۳ به صورت تخصصی خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان را در ایام اربعین در دستور کار دارد.

بازدید زاکانی از روند خدمت‌رسانی به شهروندان در پیاده‌روی اربعین

موکب بین‌المللی کمیته زینبیون مقصد بعدی شهردار پایتخت در ادامه مسیر راهپیمایی اربعین بود. وی در این بازدید به اتفاق مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، در جمع اعضای این کمیته و زوار حاضر به ایراد سخنرانی پرداخت.

شهردار تهران در ادامه با همراهی فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ از قرارگاه موکب زینبیه (س) که با پشتیبانی این منطقه و با همت گروه‌های خیریه مردمی برپا شده و به عنوان مرکز تخصصی خدمت‌رسانی به بانوان حاضر در راهپیمایی در شهر کربلا فعالیت می‌کند، حاضر شد و در جریان خدمات‌رسانی آن‌ها قرار گرفت.

علیرضا زاکانی در بدو ورود به کربلا، با همراهی احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر از قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی شهرداری تهران بازدید کرد. محمدامین توکلی‌زاده رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در این نشست با ارائه گزارشی، آخرین وضعیت حضور شهروندان و روند خدمت‌رسانی به آن‌ها را تشریح کرد.

بازدید زاکانی از روند خدمت‌رسانی به شهروندان در پیاده‌روی اربعین

بازدید از فعالیت‌ها و روند خدمت‌رسانی موکب سازمان زیباسازی همراه با مهدی مذهبی مدیرعامل این سازمان در شهر کاظمین از دیگر برنامه‌های شهردار تهران در سفر به عراق بود. وی هم‌چنین در نشستی با مدیران ارشد ستاد بازسازی عتبات عالیات، موضوعات عمرانی مربوط به توسعه حرم را مورد بررسی قرار داد.

علیرضا زاکانی همچنین در آخرین مقصد، راهی سامرا شد. وی با حضور در قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی به زائران ایرانی در این شهر، با امین شریعتی رئیس قرارگاه دیدار کرد. امین شریعتی ضمن قدردانی از زحمات نیروهای داوطلب مجموعه مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به زوار، گزارشی از مهم‌ترین موضوعات و روند خدمت‌رسانی ارائه داد.

بازدید زاکانی از روند خدمت‌رسانی به شهروندان در پیاده‌روی اربعین