تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759211
شناسه : 3759211
تاریخ :
افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۲۰ پروژه طی هفته دولت در بردسکن اقتصاد ایران: بردسکن- فرماندار بردسکن گفت: در گرامیداشت هفته دولت ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۴ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان زاده ظهر شنبه در دیدار با امام جمعه بردسکن به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های برق در سطح شهرستان بردسکن با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار بردسکن به لکه گیری هندسی و روکش گرم آسفالت محور بردسکن به سبزوار اشاره کرد و گفت: به ازای هر یک کیلومتر آسفالت گرم بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته از ابتدای روستای بیجورد تا پایان حوزه راهداری بردسکن با سفر به تهران و جلسه با مسؤولان کشوری بودجه به استان اختصاص داده شد و استانداری نیز قول ۱۰ کیلومتر آسفالت را به شهرستان داده است.

دهقان زاده با بیان اینکه روکش آسفالت معابر بردسکن با اعتبار ۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود افزود: تکمیل کف سازی ضلع جنوبی پارک ولیعصر (عج) با اعتبار ۶ میلیارد تومان، اجرای آسفالت روستاهای بخش مرکزی با اعتبار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، افتتاح چاه شماره ۶ بردسکن با اعتبار ۵ میلیارد تومان و افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی همچنین از کلنگ زنی احداث سالن ورزشی روستای حسن آباد از توابع بخش شهرآباد بردسکن با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت خیرین نیز خبر داد.

دهقان زاده گفت: همه ما باید در خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم و همانند شهید رئیسی نگاهمان نگاه خدمت به مردم باشد.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه هفته دولت امسال مقارن با شروع به کار دولت چهاردهم دکتر پزشکیان است، گفت: دولت جدید با حمایت‌های پدرانه مقام معظم رهبری موفق خواهد بود و ما هم ضمن تبریک به ریاست جمهوری و وزرای ایشان برای موفقیت دولت جدید دعا خواهیم کرد.