تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759209
شناسه : 3759209
تاریخ :
کاهش زمان انجام تشریفات گمرکی کالاهای زائران در مرز خسروی اقتصاد ایران: کرمانشاه- ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از عدم ایستایی در هنگام ورود و خروج مسافر از مرز خسروی و انجام تشریفات گمرکی کالاهای همراه آنها در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی اصغر عباس زاده ظهر امروز شنبه در حاشیه بازدید از مرز خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گمرکات استان کرمانشاه به صورت شبانه روزی و با استفاده از بسیج کارکنان و بکارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های خود به‌دنبال سرعت‌دهی انجام تشریفات گمرکی کالاهای زائران اربعین حسینی است.

وی افزود: با وجود دستگاه‌های آشکارساز چمدانی در گیت‌های ورودی و خروجی گمرک خسروی شاهد تسریع تشریفات گمرکی در این گمرک و عبور و مرور روان زائران از این پایانه مرزی هستیم.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه تاکید کرد: عدم ایستایی در هنگام ورود و خروج زائر از مرز خسروی و انجام تشریفات گمرکی کالاهای همراه آنها در کوتاه‌ترین زمان جز اولویت‌های کاری طی ایام اربعین در گمرک خسروی بوده است.

عباس زاده بیان کرد: همین امر موجب رضایت زائران اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام برای تردد از این مرز شده است.

وی با تاکید بر اینکه رضایت زائران از خدمات گمرک در مرز خسروی مهم است، خاطر نشان کرد: خدمات‌دهی در این مرز به صورت ۲۴ ساعته است.

گفتنی است، میزان تردد زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام از پایانه مرزی خسروی در اربعین سال جاری به دلیل خدمات‌دهی مناسب، شرایط آب و هوایی مطلوب‌تر و همچنین نزدیک‌ترین فاصله با کربلای معلی با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.