تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759159
شناسه : 3759159
تاریخ :
تحویل ۹۵۰ واحد مسکونی در هرمزگان تا پایان هفته دولت به متقاضیان اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: ۹۵۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تا پایان هفته دولت امسال افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید سلحشور ضمن گرامیداشت هفته دولت به تشریح طرح‌های حوزه راه و مسکن پرداخت و اظهار کرد: برای ساخت و تکمیل این واحدهای مسکونی در قالب شهری، روستایی، مسکن مهر، خود مالک و بافت فرسوده، هشت هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی بیان کرد: همچنین در طول هفته دولت اجرا و بهره‌برداری از خدمات روبنایی پنج طرح مسکن مهر شامل چهار پروژه محوطه سازی و یک پروژه نصب و راه‌اندازی آسانسور با اعتبار ۸۵۱ میلیارد ریال نیز آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اظهار کرد: در این هفته در سطح استان عملیات احداث تعداد ۲۰ مدرسه ۱۲ کلاسه در سایت‌های نهضت ملی مسکن استان با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال آغاز می‌شود.

سلحشور گفت: در مجموع ۹۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۱۴ هزار و ۸۲۱ میلیارد ریال در هفته دولت در استان هرمزگان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که با بهره‌برداری از این طرح‌ها خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه خواهد شد.