تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3759134
شناسه : 3759134
تاریخ :
حزب الله لبنان ۳ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل را هدف قرار داد اقتصاد ایران: جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که سه پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با پهپاد و خمپاره هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم, جنبش حزب الله لبنان امروز شنبه با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که سه پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با پهپاد و خمپاره هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در سایت نظامی «هرمون» هدف حمله پهپادی قرار داده و پهپاد مستقیم به هدف اصابت کرده است.

حزب الله لبنان در دومین بیانیه خود نیز آورده است که موضع نظامی «الراهب» ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حمله خمپاره‌ای قرارد داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

جنبش حزب الله لبنان در سومین بیانیه خود اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در سایت نظامی «الراهب» با پهپاد انتحاری هدف قرار داده و پهپاد مستقیم به هدف اصابت کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان در چهارمین بیانیه خود نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیسیت را در اطراف سایت نظامی «مسکفعام» با سلاح های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

انتهای پیام/