تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759121
شناسه : 3759121
تاریخ :
به دنبال رشد زیرساخت والیبال ساحلی در همدان هستیم اقتصاد ایران: همدان- رئیس هیئت والیبال استان همدان گفت: یکی از اهداف ما رشد والیبال ساحلی در همدان بوده که به دنبال رشد زیرساخت‌های لازم هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حمید بادامی‌نجات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ساخت زمین والیبال ساحلی در همدان اظهار کرد: یک زمین والیبال ساحلی در شهرک بهشتی ایجاد کرده‌ایم که در حال‌حاضر فعال بوده و والیبالیست‌های ما در حال استفاده از این زمین هستند.

وی افزود: همچنین به زودی یک زمین والیبال ساحلی نیز در شهرک فرهنگیان ایجاد خواهد شد، شن‌های مورد نظر خریداری شده و به زودی وارد همدان می‌شود.

رئیس هیئت والیبال استان همدان با بیان اینکه به دنبال رشد والیبال ساحلی در استان هستیم، گفت: درست است که همدان یک شهری ساحلی نیست اما تا جایی که بتوانیم زیرساخت‌های لازم را برای علاقه‌مندان فراهم خواهیم کرد.

بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز در صورت در اختیار قراردادن زمین توسط دستگاه‌ها و ادارات زمین‌های ساحلی ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به ایجاد فضای والیبال در پارک‌ها بیان کرد: یکی دیگر از اهداف مهم ما همگانی کردن رشته والیبال است به همین دلیل تلاش کردیم والیبال را وارد بوستان‌های شهر کنیم.

رئیس هیئت والیبال استان همدان عنوان کرد: به زودی در بلوار ارم همدان نیز یک زمین والیبال ایجاد خواهد شد.