تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759110
شناسه : 3759110
تاریخ :
۲۱۷ پروژه عام المنفعه در رضوانشهر به بهره برداری می رسد اقتصاد ایران: رضوانشهر- فرماندار رضوانشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۲۱۷ پروژه عام المنفعه با اعتبار حدود ۳۰۸ میلیارد تومان در شهرستان رضوانشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید نادر صفوی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت و خدمت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، رجایی و باهنر و آیت الله رئیسی و بررسی پیشرفت‌ها و خدمات دولت است.

صفوی به افتتاح ۲۱۷ پروژه با اعتبار حدود ۳۰۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در رضوانشهر اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های عمرانی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و توسعه اقتصادی اجرا شده‌اند.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها نه تنها به بهبود کیفیت زندگی شهروندان کمک می‌کند، بلکه موجب اشتغال مستقیم برای ۲۰۸ نفر نیز شده است لذا این اشتغالزایی نشان‌دهنده عزم و اراده دولت در راستای حمایت از جوانان و کاهش بیکاری در منطقه است.

فرماندار رضوانشهر اضافه کرد: ما به عنوان مسئولین باید همواره در خدمت مردم باشیم و تلاش کنیم تا با همکاری و همدلی، مشکلات را حل کنیم و مسیر توسعه را هموارتر کنیم. امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر شهرستان رضوانشهر باشیم.

وی در پایان، از تمامی دست اندرکاران و کارگران زحمتکش که در اجرای این پروژه‌ها تلاش کرده‌اند، قدردانی کرد و گفت: در دولت مردمی «شهید جمهور» مدیران ادارات برای خدمت صادقانه به مردم شریف شهرستان تلاش مضاعف داشتند که جای تقدیر و تشکر را دارد و انشاالله در دولت وفاق ملی چهاردهم این تلاش‌ها مضاعف‌تر خواهد شد.

فرماندار شهرستان رضوانشهر با اشاره به مهمترین اقدامات سه ساله دولت شهید جمهور در رضوانشهر افزود: به همت مسئولان و تدابیر دولت سیزدهم در دور افتاده‌ترین روستاهای شهرستان رضوانشهر خدمات گازرسانی، برق، دکل مخابراتی، آسفالت و سایر خدمات انجام شد که این مهم از مطالبات چندین سال مردم منطقه بود.