تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759103
شناسه : 3759103
تاریخ :
۳۵۰ تن حبوبات احتکار شده در آذرشهر کشف شد اقتصاد ایران: تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از کشف ۳۵۰ تن احتکار حبوبات به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نعمتی روز شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: پس از اطلاع مأموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان از وجود یک انبار احتکار کالا در حاشیه شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس مأموران انتظامی با همکاری عوامل ادارات جهاد کشاورزی و اداره صنعت و معدن شهرستان موفق شدند محل انبار مورد نظر را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را انجام دهند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از این انبار، همان طور که اشاره شد ۳۵۰ تن حبوبات احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر با اشاره به پلمب محل احتکار کالا، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نعمتی، مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و برهم زنندگان نظم بازار را از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان آذرشهر عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و سودجویی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.