تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3759098
شناسه : 3759098
تاریخ :
تیم والیبال زیر ۱۷ سال با برد شروع کرد؛لیبی اولین قربانی اقتصاد ایران: تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با شکست لیبی در دیدار افتتاحیه مسابقات قهرمانی جهان این رقابت‌ها را با برد آغاز کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از امروز (شنبه سوم شهریور) به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم آغاز شد و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها که به نوعی دیدار افتتاحیه این مسابقات هم بود، از ساعت ۱۱:۳۰ امروز به مصاف لیبی رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

طاها محسنی (کاپیتان)، شنتیا به‌نژاد، محمدرئوف خوشحال، آرمین آسیایی، سید مهدی حسینی، کامیاب عبدالهی و مسعود ایمری (لیبرو) ترکیب آغاز کننده این مسابقه بودند. مونیم بن سالم سرمربی تیم لیبی هم از ترکیب ایوب الزین (کاپیتان)، احمد آهونه، صالح بالنور، موصب حمید، رادوان شرتیل، علی محمد، اوسای ای خباری (لیبرو) برای شروع این دیدار استفاده کرد.

شاگردان آرش صادقیانی در این دیدار با امتیازات ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۳۰ بر ۲۸ به برتری رسیدند تا رقابت‌های قهرمانی جهان را با پیروزی آغاز کنند. محمدرئوف خوشحال دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود و در نیمه ست سوم دو امتیاز مستقیم سرویس از حریف گرفت و امتیاز پایانی این دیدار را هم به نام خود ثبت کرد.

تریک بنجلان از مراکش به عنوان داور اول و کریستیان کرزیزاک از آمریکا به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

دختر زنده یاد محمد شریعتی بازیکن سابق تیم ملی از جمله تماشاگران این دیدار بود که با نگاه داشتن عکس پدر در دست یاد او را گرامی داشته بود. امیررضا مشهدبان، سینا حضرتی، امیرحسین نقوی، امیرعلی فرج‌پور و آرش قهرمانی دیگر بازیکنان تیم ایران در این رقابت‌ها هستند.

علیرضا استعدادی (سرپرست)، آرش صادقیانی (سرمربی)، حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی و حسام الدین نائیجی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهند. در دیگر دیدار رقابت‌های قهرمانی جهان که به صورت همزمان با مسابقه ایران و لیبی آغاز شد، چین تایپه سه بر صفر مکزیک را شکست داد.

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران از ساعت ۱۱:۳۰ فردا (یکشنبه ۴ شهریور ماه) در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف تونس خواهد رفت.