تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759093
شناسه : 3759093
تاریخ :
۴ طرح عام المنفعه با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان  افتتاح شد اقتصاد ایران: شفت- همزمان با دومین روز از هفته دولت ۴ طرح عام المنفعه با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان در بخش احمد سرگوراب شهرستان شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور معاون فرماندار شفت و دیگر مسؤولان شهرستانی، ۴ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل یک واحد خانه مسکن مددجویان کمیته امداد، یک طرح احداث ترانس برق و رفع مشکل ضعف برق و نصب تیر برق در دهستان نصیر محله، یک طرح خانه هلال در نصیر محله و یک طرح توسعه دام داری ۱۵ رأس گاو شیری در روستای گنجار با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

در این روز یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد با متراژ ۷۰ متر مربع در روستای شالما با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین احداث بیش از ۵ دستگاه ترانس با قدرت ۱۰۰ کیلو ولت آمپر و احداث بیش از ۵۰ تیر و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و کابل خود نگهدار با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان توسط اداره برق و

تسهیلات کمیته امداد برای طرح توسعه دام داری ۱۵ رأس گاو شیری با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان در روستای گنجار و یک طرح خانه هلال با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در دهستان نصیر محله توسط هلال احمر انجام شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه مسئولان شهرستان شفت با حضور در روستای شالما و خانه پدر شهید والامقام صحراپیما از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان شفت دیدار کردند.