تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سلامت
لینک : econews.ir/5x3759089
شناسه : 3759089
تاریخ :
وزیر سابق بهداشت: کارنامه نظام سلامت نشانه عملکرد دولت سیزدهم است اقتصاد ایران: وزیر سابق بهداشت، کارنامه‌ حوزه سلامت را نشانه عملکرد سه ساله دولت شهید رئیسی دانست.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  بهرام عین اللهی، در حاشیه استقبال از محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت دولت چهارم اظهار کرد: در این مدت، جمعی از معاونین و مدیران که از افراد متعهد و متخصص نظام سلامت بودند به صورت شبانه روزی تلاش کرده و جا دارد از همه کادر نظام سلامت تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: ما امروز کارنامه‌ای داریم که نشان دهنده عملکرد دوران سه ساله شهید رئیسی بوده و به رغم تمامی مشکلات و محدودیت‌هایی که وجود دارد، حوزه سلامت کشور قوی‌ترین حوزه سلامت در منطقه است.

عین اللهی ادامه داد: در دولت سیزدهم، ۱۸ هزار تخت و ۳۱۰۰ مرکز بهداشتی و خانه بهداشت و مراکز جامع سلامت افتتاح شده است. همچنین ۳۸۰ دستگاه پزشکی سنگین راه اندازی شده و ۵ دهک نخست جامعه به صوت رایگان بیمه شدند. درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد، در حوزه آموزش مراکز بسیاری ایجاد و ظرفیت‌ها افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه قطار سلامت از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در حرکت و رو به رشد بوده است، عنوان کرد: دکتر ظفرقندی از اساتید برجسته و ممتاز کشور هستند، ما نیز در این مسیر سخت همواره در کنار دولتمردان و خدمتگزاران مردم هستیم.