تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759073
شناسه : 3759073
تاریخ :
اشتغال بومی‌ها در صنایع شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تقویت شد اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اشتغال بومی‌ها در صنایع جنوبی استان از مطالبات بجا و بحق هم استانی‌ها است که در دولت سیزدهم به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح شنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت در استان بوشهر اظهار کرد: اشتغال بومی‌ها در صنایع جنوبی استان همواره یکی از مطالبات بجا و بحق هم استانی‌ها است که این مهم در دولت سیزدهم به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: در دولت سیزدهم یکی از موفقیت‌های استان بوشهر در حوزه سیاسی نیز برگزاری انتخابات در آرامش و امنیت کامل بوده است.

وی تصریح کرد: با گذشت ۵۰ روز از شهادت رئیس‌جمهور، انتخابات به دور از هرگونه حاشیه و در امنیت و صحت کامل برگزار شد که این امر به برکت جمهوری اسلامی ایران و تلاش همه‌جانبه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به دست آمد.

پورات ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری به دلیل برگزاری انتخابات مجلس در پیش از سال جدید آمادگی بسیار خوبی در استان وجود داشت که این مهم به برگزاری یک انتخابات سالم کمک شایانی کرد.

وی افزود: در فرایند برگزاری مدیران و بخشداران استان بوشهر هیچ گزارشی از وقوع مشکل در روند برگزاری انتخابات ارائه نکردند و این موضوع نشان‌دهنده توانمندی‌های جمهوری اسلامی و نقش امنیت در توسعه و پیشرفت و همچنین برگزاری یک انتخابات سالم است.

پورات همچنین به اقدامات صورت‌گرفته در شورای تأمین استان اشاره کرد و گفت: با مدیریت شایسته استاندار، اقدام‌های مؤثری از جمله دستگیری، احضار و خنثی‌سازی خرابکاری‌ها در تأسیسات حساس هسته‌ای و صنعتی پارس جنوبی انجام شده که این موفقیت‌ها حاصل تلاش و هماهنگی نیروهای مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی کشور است.