تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759070
شناسه : 3759070
تاریخ :
۵ متهم اصلی پرونده نزاع مسلحانه در مشهد دستگیر شدند اقتصاد ایران: مشهد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پنج متهم اصلی پرونده نزاع مسلحانه در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: پنج متهم اصلی پرونده نزاع مسلحانه در مشهد شناسایی و دستگیر شده و ۲ قبضه اسلحه وینچستر نیز از آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: اوایل اردیبهشت ماه امسال، با تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و اعلام نزاع دسته جمعی مسلحانه در بلوار حر، مأمورین کلانتری شهید باهنر مشهد به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های اولیه، درگیری با سلاح گرم بین دو طایفه در پی اختلافات قبلی رخ داده بود و متهمان پیش از حضور مأموران از محل متواری شده بودند.

نگهبان ادامه داد: در این درگیری سه نفر رهگذر و ۲ نفر از طرفین دعوا هدف ساچمه‌های اسلحه‌های شکاری قرار گرفتند که مصدومین به بیمارستان منتقل و ۲ متهم مورد نظر نیز پس از اقدامات درمانی بازداشت شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: پس از چند ماه تلاش شبانه روزی و استفاده از ظرفیت‌های علمی و هوشمندی پلیس، سرانجام هویت پنج متهم اصلی این نزاع شناسایی و متهمان در اقدام غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی گفت: ۲ نفر از متهمان تبعه بیگانه و سه متهم هم تابعیت نامعلوم دارند که پس از عملیات غافلگیرانه دستگیر که از آنان ۲ قبضه اسلحه وینچستر کشف که تحقیقات تکمیلی از آنان توسط پلیس امنیت عمومی مشهد ادامه دارد.