تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759067
شناسه : 3759067
تاریخ :
۱۷هزار زائر روز جمعه با اتوبوس از اربعین به استان تهران بازگشتند اقتصاد ایران: تهران- دبیر شورای ترافیک استانداری تهران گفت: ۶۱۲ اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی، طی روز گذشته ۱۶ هزار و ۷۵۲ مسافر زائر را از مرزها به استان تهران انتقال دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل دربانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) از موج برگشت زوار اربعینی خبر داد و اظهار کرد: طبق آمار اعلامی از سوی اداره کل راهداری استان تهران طی روز گذشته زوار اربعینی از مرزهای شش گانه با ۶۱۲ سرویس اتوبوس به استان تهران انتقال داده شده اند.

دبیر شورای ترافیک استانداری تهران گفت: مجموع زواری که توسط اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقل و نقل عمومی طی روز گذشته از مرزهای شش گانه به استان تهران جا به جا شده اند ۱۶ هزار و ۷۵۲ مسافر ثبت شده است.

دربانی در تشریح جزئیات تعداد ناوگان حمل و نقل و عمومی و مسافرانی که طی روز گذشته دوم شهریور ماه توسط این ناوگان از مرزهای شش گانه به استان تهران منتقل شده اند، عنوان کرد: از مرز مهران ۴۹۸ سرویس اتوبوس ۱۳ هزار و ۷۷۰ مسافر، از مرز چذابه ۵ سرویس اتوبوس ۱۱۰ مسافر، مرز شلمچه ۱۹ سرویس اتوبوس ۵۵۷ مسافر، مرز خسروی ۸۸ سرویس اتوبوس دو هزار و ۲۸۹ مسافر، مرز باشماق یک سرویس و ۲۵ مسافر و مرز تمرچین با یک سرویس و یک مسافر جابه جا شده اند.