تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3759059
شناسه : 3759059
تاریخ :
افتتاح ساختمان جدید اورژانس راور با۱۴۵۰ مترمربع زیربنا اقتصاد ایران: کرمان- ساختمان جدید اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان راور با ظرفیت ۳۹ تخت و ۱۴۵۰ مترمربع زیربنا، همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر شنبه و در حاشیه افتتاح ساختمان جدید اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان راور، مسئولان از دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان که به تازگی اختصاص یافته است، بازدید کردند.

مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: با توجه به بعد مسافت و آمار بالای تصادفات در مسیر ترانزیتی شهرستان راور، خرید و تحویل دستگاه سی‌تی اسکن به این شهرستان انجام شده است.

وی هزینه خرید این دستگاه را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: زیرساخت‌های لازم برای استقرار این دستگاه در حال آماده‌سازی است.

احمدی نژاد بیان کرد: ساختمان جدید اورژانس بیمارستان شهرستان راور، توسط خیر حوزه سلامت حاج محمدرضا نظری، احداث و برای ساخت و تجهیز آن ۴۶۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

یادآوری می‌شود: نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسئولان شهرستانی در مراسم افتتاح ساختمان جدید اورژانس بیمارستان راور حضور داشتند.