تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3759034
شناسه : 3759034
تاریخ :
کشف ۵۰ میلیاردی لوازم و تجهیزات دخانی قاچاق در بازار تهران اقتصاد ایران: رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۲۰۰ هزار قلم انواع فندک، چوب سیگار، جعبه سیگار و کاغذ سیگار خارجی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت موفق به کشف یک انبار کالا قاچاق در محدوده خیابان سعدی شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مالک انبار کالاها را جنوب کشور از طریق مبادی غیر مجاز تهیه و به وسیله خودروهای شوتی به این مکان انتقال داده است.

این مقام انتظامی به بازدید از انبار کالا با هماهنگی‌های قضائی اشاره کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و ۲۱۴ هزار و ۳۳۵ قلم انواع فندک، چوب سیگار، جعبه سیگار و کاغذ سیگار خارجی فاقد مجوزهای قانونی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.